Nálam megbukott marketingből...
Minap hívtam őket, hogy felmondjam a szerződést, mert Diginál féláron többek kapni. A kicsengés után egyből felvették és örömködtem, hogy milyen jó a szervíz. Elmondtam hát bánatom, na nem dalban és a hölgy egyből kontrázott, mint Lagzi Lajcsi, hogy most veszi észre, hogy házunkban jár "a kedvezmény".
- Nem érdekel a kedvezmény, mert már van szerződés Digivel.
- De kiszámolom Önnek, hátha jó ajánlatot tudok adni.
- Hölgyem, az ajánlat ha eddig nem élt, most én nem élnék vele.
- Hát a közös képviselő kellett volna...
- Hölgyem Önökkel vagyok szerződésben, nem a közös képviselővel, önök miért nem tájékoztattak, hogy 10e Ft helyett fizethetek kevesebbet vagy miért nem küldtek számlát az alacsonyabb összeggel?
- Az igényelni kell. Így a havidíj 5900 lenne...
- Nem érdekel, kössék ki.
- Nem tudja átadni valami ismerősének, rokonának?
- Másokat nem verek át, elég szégyen, hogy a kedvezményt akkor ajánlották fel, amikor lemondom a csomagot.
- Akkor mindenképp le szeretné mondani?
- Le, azonnal és nagyon szomorú vagyok, hogy ilyenkor ajánlanak kedvezményeket. Önök elvesztettek egy ügyfelet.
- Jó, hétfőn kikötjük.
- Köszönöm!
Legközelebb hetente hívom a szolgáltatókat és megfenyegetem őket a szolgáltatás lemondásával. Rövid időn belül lehet, hogy ingyen lesz minden:-) Ajánlanám nekik, hogy fejlesszék magukat velem: http://onfejlesztes.cee-sd.com